איך להפיק סרט תדמית חדשני


הדבר החשוב ביותר בהפקת סרט תדמית חדשני הוא תחקיר מקדים. מטרת התחקיר לזהות כיצד לבדל את העסק מהמתחרים בשוק. לכן חשוב שחברת ההפקה תלמד לעומק את היתרונות של העסק, על מנת שניתן יהיה לגבש את המסרים העיקריים שרוצים להעביר בסרט התדמית. הפקת סרט תדמית חדשני צריכה להיות ממוקדת. עסקים רבים מבקשים לכלול הרבה מאוד דברים בתוך סרטון תדמית יחיד. הסרטון צריך להתמקד במסר אחד או שניים עיקריים.

לשקף את המסרים
לאר התחקיר וגיבוש המסר מגיע שלב בניית התסריט. התסריט צריך לשקף את המסרים שנקבעו בסיעור המוחות לאחר התחקיר ואת הסגנון שבו מעוניינים להציג. הסגנון הנבחר יכול להיות מרגש וישיר או קליל והומוריסטי. חשוב להבין שלכל סגנון יש משמעויות שונות מבחינת העלויות של ההפקה. לרוב סרט תדמית חדשני נועד להציג ללקוחות גם את מוצרי העסק וגם את העסק עצמו, כלומר עובדים, מנהלים ומתקני ייצור ושיווק. מכיוון שעסקים לא עושים בין עסקים אלא בין אנשים, הלקוחות רוצים לראות אנשים מולם.

פתיח וערך
סרט תדמית חדשני חייב להיות באיכות צילום ב- High Definition מכיוון שזה הסטנדרט בשוק כיום. חשוב גם לעבוד על פתיח מיוחד ומקורי שיתפוס את הלקוח בשניות הראשונות של הסרטון, על מנת שיישאר בתוכו עד סופו. בגוף התוכן של סרט התדמית צריך לתת תשובה לשאלה איזה ערך החברה או העסק יכולים לתת ללקוח. לקוחות תמיד מחפשים פתרונות לבעיות ולזה המסר השיווקי של הסרט חייב לתת מענה. התהליך צריך לחבר בין שיתוף פעולה בין אנשים ליצירתיות קולנועית.

הפקה במתודולוגיה מסודרת
סרט תדמית הוא למעשה הפקה שלמה. על מנת שסרט התדמית שלכם יענה על צרכי העסק, יש להקפיד על עבודה מסודרת בהתאם למתודולוגיה בתחום. בשלב הראשון מגבשים את הקונספט. בשלב השני צריך לאשר את התסריט והטקסטים. רק לאחר מכן בוחרים את הלוקיישן ומביימים את הסצנות. לאחר גיבוש כלל חומרי הגלם המצולמים מתחילה עבודת העריכה, ביצוע תיקוני צבע, הוספת מוזיקה והוספת אפקטים במידת הצורך.

חשיבה מחוץ לקופסא
לסיכום, הפקת סרטו תדמית צריך להיעשות בתהליך נעים תוך חשיבה מחוץ לקופסא. חשוב שלא להתפשר על איכות התוצרים בהתאם לסטנדרטים המקובלים בתעשייה. כדאי לנהל את תהליך ההפקה מתחילתו ועד למסירת המוצר הסופי תחת קורת גג, החל מהכתיבה, עבור בבימוי ובצילום וכלה בעריכה ובמסירה.

9 Replies to “איך להפיק סרט תדמית חדשני”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *