קידום אתרים

חשוב לציין כי לא כל קידום אתרים באינטרנט מתייחס רק למנוע החיפוש של גוגל. עם כל הכבוד למנוע של גוגל, ישנן דרכים רבות אחרות לגולשים להיחשף לתכנים רבים גם בצורה אורגנית וגם בצורה ממומנת. רשתות חברתיות.

כן, פייסבוק, אינסטגרם ועוד, הן כבר מזמן לא רק פלטפורמה תמימה לשיתוף תמונות, אלא אוקיינוס שלם של לקוחות פוטנציאליים אשר נחשפים, בין אם הם מודעים לכך, או לאו, לכמות פרסומות ותוכן שיווקי אין סופית.

קידום אתרים – רשתות חברתיות

כולנו מודעים לכוח העצום של פוסט ויראלי בפייסבוק. מי מאתנו לא השתמש בכוחן של הרשתות החברתיות למצוא עבודה, דירה, למכור פריט יד שנייה ועוד. גם קידום אתרים ברשתות חברתיות עובד בחלוקה של אורגני וממומן, כאשר גם הפעם האורגני מוביל בבחינת היעילות שלו. חשבו על עצמכם גוללים את עמוד הפייסבוק שלכם, כאשר תראו מודעה שכתב חבר או מכר שלכם ובה המלצה חמה על מסעדה או בר שהוא ביקר בהן, סביר שתיקחו את המלצתו ברצינות מאשר פוסט ממומן שקופץ לכם לפיד ומפרסם את עצמו.

קידום אתרים באינטרנט באמצעות הרשתות החברתיות הוא יעיל בעיקר כי קל מאוד לקטלג את קהל היעד בצורה אופטימלית וכך להגיע לאנשים אשר סביר שמתעניינים במוצר שלכם יותר מאחרים. על מנת לבצע קמפיין מומן ברשתות החברתיות בצורה מיטבית יש להקפיד על שני קריטריונים חשובים:

1.     פיקסל פייסבוק: כאשר אנו מפרסמים מודעה בפייסבוק לצורך קידום אתרים באינטרנט, אנו רוצים לבצע מעקב מדויק של הצלחת הקמפיין והתנהגות הגולשים שהגיעו לאתר שלנו. פיקסל פייסבוק הוא כלי חשוב ביותר המאפשר מדידת פעולות משתמשים באתר שלכם ושליחת המידע הזה לפייסבוק. הסנכרון הזה ביניכם לבין פייסבוק יעזור לכם לבנות קהלים מתאימים, לבדוק המרות וכו'.

2.     רימרקטינג: אחת הדרכים היעילות בקידום ברשתות החברתיות היא רימרקטינג. גולש אשר מגיע לאתר שלנו משאיר עקבות דיגיטליים ובאמצעות קוד רימרקטינג ניתן להמשיך להציג לגולש מודעות שלך גם באתרים אחרים.

חשוב לזכור כי עולם הדיגיטל הינו דינאמי ומשתנה במהירות מרגע לרגע. דברים אשר היום מוכחים כיעילים יכולים מחר להיות לא רלוונטיים ולכן, חשוב לבחור בחברה מקצועית ומנוסה אשר לה תיק עבודות מוכח ומוצלח. מדיה גרופ הינה חברה אשר פועלת בתחום קידום האתרים מאז שנת 2005 ובאמתחתה סיפורי הצלחה רבים.