משרד עו"ד להסכמי רכישה

כל עסקת נדל"ן, בין אם מדובר על רכישה או מכירה של דירת מגורים, בניין משרדים או חנות היא תהליך ארוך ומורכב אליו נלווים סכומי כסף גבוהים. על מנת לצלוח זאת באופן חלק וטוב, יש לדאוג כי הסכם הרכישה/המכירה, ייערך על ידי משרד עו"ד להסכמי רכישה שישמור על הזכויות והאינטרסים של הצדדים. לשם כך, הכרחי לקבל שירות משפטי מאת משרד עו"ד להסכמי רכישה או משרד עורך דין הסכמי מכר, המחזיקים בידע המשפטי ובניסיון המקצועי המתחייבים.

משרד עורך דין להסכמי רכישה

משרד עורך דין להסכמי רכישה עוסק בשוטף בניסוח ועריכה של הסכמי רכישה או מכר. הסכמים אלה מהווים מסמך משפטי מחייב, המעגן את העברת הזכויות בנכס מהמוכר לרוכש בכפוף לתמורה כספית מוסכמת. לצדדים להסכם אינטרסים מנוגדים, שכן המוכר מעוניין לקבל את כל הכסף במועדים שנקבעו ולדאוג שלצד הקונה לא תהיינה עילות תביעה עתידיות נגדו. לעומת זאת, הקונה מעוניין לקבל את הזכויות בנכס בלי שרשומים עליו שעבודים, עיקולים או כל פגם אחר. בנוסף, עליו לוודא כי מצב הנכס מבחינה תכנונית, פיזית ומשפטית תואם את מה שהובטח לו בעת חתימת ההסכם.

משרד עורך דין הסכמי מכר

במסגרת תפקידו, משרד עורך דין הסכמי מכר כמו גם משרד עורך דין להסכמי רכישה, אחראי על ליווי הלקוחות, הקונה או המוכר, פיקוח ובקרה על ההסכם ותוכנו לרבות נושאים עליהם יש לשים דגש ואינם ברורים ללקוח. בנוסף, עליו לדאוג להכנסת מנגנונים משפטיים שיבטיחו את קיום האינטרסים של הצדדים.

לכן, אם אתם רוצים לזכות לשירות ברמה גבוהה, עליכם לבחור משרד עו"ד להסכמי רכישה, בעל מוניטין וניסיון בתחום הספציפי. לשם כך, כדאי לקבל המלצות מאנשים ולעשות סקר מקדים שיסייע לכם למצוא משרד עו"ד להסכמי רכישה או משרד עורך דין הסכמי מכר, בעל ניסיון רב, שבחים והמלצות חיוביות דוגמת משרדו של עו"ד מיכאל שטרית.

עורך דין הסכמי מכירה

עו"ד מיכאל שטרית, עורך דין הסכמי מכירה ובעלים של משרד עו"ד להסכמי רכישה וותיק ומנוסה, המתמחה בליווי וייצוג של לקוחות רבים, הן הקונים והן המוכרים, לאורך כל שלבי ההליך. ככזה, מעניק צוות המשרד לכל לקוח פגישת ייעוץ ראשונית ללא תשלום ומעניק שירות משפטי מקצועי ואיכותי עד אשר נחתם ההסכם. לכן, אם הנכם עומדים לקנות או למכור נכס נדל"ן, אתם מוזמנים לפנות כעת אל עו"ד מיכאל שטרית, משרד עו"ד להסכמי רכישה.