חוות סוסים רכיבה

חוות סוסים רכיבה הינו מקום מיוחד במינו אשר מציע לקהל הרחב מגוון טיולי רכיבה, רכיבה טיפולית, רכיבה על סוסים למשפחות, ילדים, קבוצות ומשפחות. חוות סוסים רכיבה הפכה בשנים האחרונות לישראל לאחד מן המקומות המבוקשים והאהובים ביותר בקרב גילאים שונים, ומהווה מקום להירגע ולהנות בו. במקום כמו חוות סוסים רכיבה תוכלו לקחת פסק זמן מחיי השגרה, ליהנות מהטבע ומהנופים המשתנים, כל זה על גבו של סוס מנוסה ומיומן. ישנו חיבור חזק במיוחד בין האדם לסוס, וכאשר הרוכב הינו רגוע ומעניק ביטחון לסוס, החוויה יכולה להתעצם פי כמה. לכן, לפני כל יציאה אל רכיבה, מתקיים תדריך מקיף במיוחד אשר נועד לספק עבורכם את המידע החשוב ביותר, כללי בטיחות וטיפים בנושא. חוות גזית הינה חוות סוסים רכיבה אשר נמצאת בצפון, למרגלות הגלבוע במושב איבטל. החווה מציעה מגוון ימי גיבוש, טיולי רכיבה רומנטיים לזוגות, טיולי רכיבה למשפחות וקבוצות, וטיולי רכיבה מיוחדים לילדים קטנים. כמו כן, הסוסים בחווה מקבלים את הטיפול המסור והמקצועי ביותר.

ביקור בחוות סוסים הינו רעיון מיוחד ובילוי מהנה עבור סיטואציות שונות ומגוונות כגון ימי הולדת, ימי נישואין, ימי גיבוש, ועוד. כמובן כי בלי שום קשר לאירועים מיוחדים, טיולי סוסים מתאימים גם עבור כל יום בפני עצמו, לכל סיטואציה ובכל מצב בו מתעורר צורך להתנתק, לקבל הפסקה, לשחרר לחץ, מתחים וחרדות וליהנות מהשלווה והרוגע שהטבע יכולים להעניק לנו, בעיקר כאשר מדובר על חוויה אשר מתרחשת על גבו של בעל חיים כה אצילי ומיוחד כמו הסוס. כיום, ניתן לראות כי ישנן חוות סוסים פזורות מצפון הארץ ועד דרום הארץ אשר מציעות מגוון רחב של טיולי רכיבה שונים. חוות גזית הינה חוות סוסים בעלת ניסיון רב אשר ממוקמת בצפון הארץ, למרגלות הגלבוע במושב קטן שנקרא אביטל. החווה מציעה לקהל הרחב ימי גיבוש וכיף, רכיבה לילדים, משפחות, קבוצות וזוגות אוהבים.

כמו כן, לחוששים שביניכם, חשוב להבהיר כי טיולי רכיבה הינם בטוחים לחלוטין ומתאים לכל גיל ולא מצריכים ניסיון קודם. כל חווה מקצועית אשר מחזיקה צוות מקצועי ומנוסה מספקת תדריך מקיף לפני כל יציאה אל השטח, ומלווה כל טיול במדריכים מקצועיים בעלי ניסיון אשר מלווים את הטיול כולו.